Stellenanzeigen

Das größte Kapital eines Unternehmens sind die Menschen die für das Unternehmen arbeiten. Aus diesem Grund sind wir stets auf der Suche nach motivierten und leidenschaftlichen Mitarbeitern. Diesen Individuen bieten wir die Möglichkeit ihr volles Potential auszuschöpfen und einen erfolgreichen Karrierepfad einzuschlagen. Ein professionelles und angenehmes Arbeitsklima ist garantiert.

Wir suchen nach leidenschaftlichen, motivierten und kreativen Mitarbeitern – Aus diesem Grund laden wir alle erfahrenen sowie jungen, motivierten und Karriereorientierten Persönlichkeiten dazu ein mit uns zusammen zu arbeiten. Gemeinsam sind wir erfolgreich!

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • Przygotowywanie, kompletowanie i opracowywanie danych niezbędnych do negocjacji z klientami,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji międzyludzkich,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Pomysłowość, inicjatywa w działaniu,
  • Samodzielność.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Możliwość nauki i rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, opieka zdrowotna),
  • Codzienny kontakt z językiem obcym,
  • Szkolenia kompetencyjne,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w klimatycznym biurze w starym browarze w Tychach.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, nadzór i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami,
  • Optymalizacja kosztów spedycyjnych,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom,
  • Prowadzenie dokumentacji rejestrowej,
  • Tworzenie zestawień,
  • Fakturowanie,
  • inne czynności administracyjne.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (warunek niezbędny),
  • rok doświadczenia w transporcie o kontrolowanej temperaturze,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Znajomość MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Samodzielność.

Oferujemy: 

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Żywy kontakt z językiem,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

 

Specjalista ds. pozyskiwania przewoźników

Miejsce pracy: Tychy

Czym się będziesz zajmować?

  • kontaktem z przewoźnikami, ustaleniem warunków współpracy, sprawdzeniem wiarygodności i weryfikacją przewoźników (dokumenty, ubezpieczenia, opinie)
  • negocjowaniem warunków współpracy oraz zmian w kontraktach
  • prowadzeniem wizyt u przewoźników oraz prezentacją oferty dla przewoźników
  • analizą trendów na rynku przewoźników
  • monitorowaniem ofert konkurencji
  • pozyskiwaniem nowych firm transportowych oraz rozwojem współpracy z nimi
  • śledzeniem środowiska prawnego działalności transportowej
  • ścisłą współpracą z pozostałymi działami firmy

Czego wymagamy?

  • swobody w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim z przewoźnikami
  • doświadczenia w pozyskiwaniu do współpracy firm transportowych
  • znajomości branży transportowej
  • zdolności analitycznych i negocjacyjnych
  • samodzielności, asertywności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży oraz doświadczenie w obszarze transportu płynnych produktów cysternami spożywczymi
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży ze strony spedycyjnej, klienta i/lub przewoźnika

Co oferujemy?

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientów,
  • realizacja założonego planu sprzedaży,
  • przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji,
  • koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania,
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi w zakresie,
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
  • bieżąca analiza rynku oraz konkurencji,
  • uczestniczenie w budowaniu lokalnej strategii sprzedaży firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziany również inny język obcy),
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży,
  • znajomość specyfiki bieżących potrzeb w zakresie transportu,
  • znajomości technik negocjacyjnych oraz prowadzenia rozmów handlowych,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów i duża dynamika w działaniu,
  • samodzielność,
  • komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy: 

  • pracę pełną wyzwań w przyjaznym, młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • żywy kontakt z językiem,
  • profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • finansowanie opieki zdrowotnej i karty MultiSport.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Dyspozytor

Miejsce pracy: Tychy

Opis stanowiska pracy:

- Koordynowanie pracy dedykowanej floty,

- Ścisła współpraca z kierowcami,

- Obsługa zleceń i monitoring statusów planowanych aut w wewnętrznym systemie,

- Zarządzanie dokumentacją transportową,

- Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,

- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

 

Wymagania:

- Dobra znajomość języka angielskiego,

- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,

- Umiejętność obsługi MS Office,

- Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,

- Mile widziana znajomość drugiego języka obcego,

- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora lub spedytora.

.

Oferujemy:

- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,

- Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,

- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,

- Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, systemu opieki zdrowotnej),

- Stabilne warunki zatrudnienia,

- Niezbędne narzędzia pracy,

- Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Zielona Góra

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, pozyskiwane i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Koordynacja współpracy z przewoźnikami, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją usług transportowych,
  • Obsługa i monitoring zleceń transportowych w wewnętrznym systemie,
  • Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami i dostawcami usług,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Umiejętność obsługi MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej),
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Content missing

Stellenanzeigen

Das größte Kapital eines Unternehmens sind die Menschen die für das Unternehmen arbeiten. Aus diesem Grund sind wir stets auf der Suche nach motivierten und leidenschaftlichen Mitarbeitern. Diesen Individuen bieten wir die Möglichkeit ihr volles Potential auszuschöpfen und einen erfolgreichen Karrierepfad einzuschlagen. Ein professionelles und angenehmes Arbeitsklima ist garantiert.

Wir suchen nach leidenschaftlichen, motivierten und kreativen Mitarbeitern – Aus diesem Grund laden wir alle erfahrenen sowie jungen, motivierten und Karriereorientierten Persönlichkeiten dazu ein mit uns zusammen zu arbeiten. Gemeinsam sind wir erfolgreich!

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • Przygotowywanie, kompletowanie i opracowywanie danych niezbędnych do negocjacji z klientami,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji międzyludzkich,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Pomysłowość, inicjatywa w działaniu,
  • Samodzielność.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Możliwość nauki i rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, opieka zdrowotna),
  • Codzienny kontakt z językiem obcym,
  • Szkolenia kompetencyjne,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w klimatycznym biurze w starym browarze w Tychach.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, nadzór i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami,
  • Optymalizacja kosztów spedycyjnych,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom,
  • Prowadzenie dokumentacji rejestrowej,
  • Tworzenie zestawień,
  • Fakturowanie,
  • inne czynności administracyjne.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (warunek niezbędny),
  • rok doświadczenia w transporcie o kontrolowanej temperaturze,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Znajomość MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Samodzielność.

Oferujemy: 

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Żywy kontakt z językiem,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

 

Specjalista ds. pozyskiwania przewoźników

Miejsce pracy: Tychy

Czym się będziesz zajmować?

  • kontaktem z przewoźnikami, ustaleniem warunków współpracy, sprawdzeniem wiarygodności i weryfikacją przewoźników (dokumenty, ubezpieczenia, opinie)
  • negocjowaniem warunków współpracy oraz zmian w kontraktach
  • prowadzeniem wizyt u przewoźników oraz prezentacją oferty dla przewoźników
  • analizą trendów na rynku przewoźników
  • monitorowaniem ofert konkurencji
  • pozyskiwaniem nowych firm transportowych oraz rozwojem współpracy z nimi
  • śledzeniem środowiska prawnego działalności transportowej
  • ścisłą współpracą z pozostałymi działami firmy

Czego wymagamy?

  • swobody w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim z przewoźnikami
  • doświadczenia w pozyskiwaniu do współpracy firm transportowych
  • znajomości branży transportowej
  • zdolności analitycznych i negocjacyjnych
  • samodzielności, asertywności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży oraz doświadczenie w obszarze transportu płynnych produktów cysternami spożywczymi
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży ze strony spedycyjnej, klienta i/lub przewoźnika

Co oferujemy?

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientów,
  • realizacja założonego planu sprzedaży,
  • przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji,
  • koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania,
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi w zakresie,
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
  • bieżąca analiza rynku oraz konkurencji,
  • uczestniczenie w budowaniu lokalnej strategii sprzedaży firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziany również inny język obcy),
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży,
  • znajomość specyfiki bieżących potrzeb w zakresie transportu,
  • znajomości technik negocjacyjnych oraz prowadzenia rozmów handlowych,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów i duża dynamika w działaniu,
  • samodzielność,
  • komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy: 

  • pracę pełną wyzwań w przyjaznym, młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • żywy kontakt z językiem,
  • profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • finansowanie opieki zdrowotnej i karty MultiSport.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Dyspozytor

Miejsce pracy: Tychy

Opis stanowiska pracy:

- Koordynowanie pracy dedykowanej floty,

- Ścisła współpraca z kierowcami,

- Obsługa zleceń i monitoring statusów planowanych aut w wewnętrznym systemie,

- Zarządzanie dokumentacją transportową,

- Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,

- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

 

Wymagania:

- Dobra znajomość języka angielskiego,

- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,

- Umiejętność obsługi MS Office,

- Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,

- Mile widziana znajomość drugiego języka obcego,

- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora lub spedytora.

.

Oferujemy:

- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,

- Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,

- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,

- Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, systemu opieki zdrowotnej),

- Stabilne warunki zatrudnienia,

- Niezbędne narzędzia pracy,

- Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Stellenanzeigen

Das größte Kapital eines Unternehmens sind die Menschen die für das Unternehmen arbeiten. Aus diesem Grund sind wir stets auf der Suche nach motivierten und leidenschaftlichen Mitarbeitern. Diesen Individuen bieten wir die Möglichkeit ihr volles Potential auszuschöpfen und einen erfolgreichen Karrierepfad einzuschlagen. Ein professionelles und angenehmes Arbeitsklima ist garantiert.

Wir suchen nach leidenschaftlichen, motivierten und kreativen Mitarbeitern – Aus diesem Grund laden wir alle erfahrenen sowie jungen, motivierten und Karriereorientierten Persönlichkeiten dazu ein mit uns zusammen zu arbeiten. Gemeinsam sind wir erfolgreich!

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Zielona Góra

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, pozyskiwane i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Koordynacja współpracy z przewoźnikami, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją usług transportowych,
  • Obsługa i monitoring zleceń transportowych w wewnętrznym systemie,
  • Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami i dostawcami usług,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Umiejętność obsługi MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej),
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".