Oferty pracy

Największym kapitałem każdej firmy są ludzie, którzy ją tworzą. To właśnie zaangażowanie pracowników jest źródłem naszego sukcesu. Dla nich, a może również dla Ciebie, stworzyliśmy wyjątkowe miejsce pracy, w którym można rozwijać swój potencjał w pozytywnym otoczeniu i dobrym nastroju.
Poszukujemy osób ambitnych, rzetelnych, kreatywnych – zapraszamy do współpracy zarówno doświadczonych pasjonatów jak i młodych odkrywców branży TSL. Wspólnie tworzymy nasz sukces!

Do wysłanej aplikacji należy dołączyć skan podpisanej informacji o RODO, którą można znaleźć tutaj.

.

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • Przygotowywanie, kompletowanie i opracowywanie danych niezbędnych do negocjacji z klientami,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji międzyludzkich,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Pomysłowość, inicjatywa w działaniu,
  • Samodzielność.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Możliwość nauki i rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, opieka zdrowotna),
  • Codzienny kontakt z językiem obcym,
  • Szkolenia kompetencyjne,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w klimatycznym biurze w starym browarze w Tychach.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, nadzór i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami,
  • Optymalizacja kosztów spedycyjnych,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom,
  • Prowadzenie dokumentacji rejestrowej,
  • Tworzenie zestawień,
  • Fakturowanie,
  • inne czynności administracyjne.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (warunek niezbędny),
  • rok doświadczenia w transporcie o kontrolowanej temperaturze,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Znajomość MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Samodzielność.

Oferujemy: 

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Żywy kontakt z językiem,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

 

Specjalista ds. pozyskiwania przewoźników

Miejsce pracy: Tychy

Czym się będziesz zajmować?

  • kontaktem z przewoźnikami, ustaleniem warunków współpracy, sprawdzeniem wiarygodności i weryfikacją przewoźników (dokumenty, ubezpieczenia, opinie)
  • negocjowaniem warunków współpracy oraz zmian w kontraktach
  • prowadzeniem wizyt u przewoźników oraz prezentacją oferty dla przewoźników
  • analizą trendów na rynku przewoźników
  • monitorowaniem ofert konkurencji
  • pozyskiwaniem nowych firm transportowych oraz rozwojem współpracy z nimi
  • śledzeniem środowiska prawnego działalności transportowej
  • ścisłą współpracą z pozostałymi działami firmy

Czego wymagamy?

  • swobody w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim z przewoźnikami
  • doświadczenia w pozyskiwaniu do współpracy firm transportowych
  • znajomości branży transportowej
  • zdolności analitycznych i negocjacyjnych
  • samodzielności, asertywności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży oraz doświadczenie w obszarze transportu płynnych produktów cysternami spożywczymi
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży ze strony spedycyjnej, klienta i/lub przewoźnika

Co oferujemy?

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientów,
  • realizacja założonego planu sprzedaży,
  • przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji,
  • koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania,
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi w zakresie,
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
  • bieżąca analiza rynku oraz konkurencji,
  • uczestniczenie w budowaniu lokalnej strategii sprzedaży firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziany również inny język obcy),
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży,
  • znajomość specyfiki bieżących potrzeb w zakresie transportu,
  • znajomości technik negocjacyjnych oraz prowadzenia rozmów handlowych,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów i duża dynamika w działaniu,
  • samodzielność,
  • komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy: 

  • pracę pełną wyzwań w przyjaznym, młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • żywy kontakt z językiem,
  • profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • finansowanie opieki zdrowotnej i karty MultiSport.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Dyspozytor

Miejsce pracy: Tychy

Opis stanowiska pracy:

- Koordynowanie pracy dedykowanej floty,

- Ścisła współpraca z kierowcami,

- Obsługa zleceń i monitoring statusów planowanych aut w wewnętrznym systemie,

- Zarządzanie dokumentacją transportową,

- Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,

- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

 

Wymagania:

- Dobra znajomość języka angielskiego,

- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,

- Umiejętność obsługi MS Office,

- Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,

- Mile widziana znajomość drugiego języka obcego,

- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora lub spedytora.

.

Oferujemy:

- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,

- Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,

- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,

- Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, systemu opieki zdrowotnej),

- Stabilne warunki zatrudnienia,

- Niezbędne narzędzia pracy,

- Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Specjalista ds. technicznych

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i bieżąca kontrola stanu pojazdów (cystern), w tym rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją pojazdów (awarie, kolizje, itp.)
  • Sporządzanie dokumentacji i raportów uszkodzeń, ewidencja wyposażenia, prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • Przyjmowanie i wydawanie pojazdów kierowcom, protokół zdania i przyjęcia pojazdów,
  • Współpraca z producentami cystern oraz serwisami i dostawcami ( w tym uzgadnianie wyposażenia cystern, planowanie odbiorów)
  • Ścisła współpraca z kierowcami, przewoźnikami i pozostałymi działami firmy.
  • Analiza kosztów bieżących oraz planowanych w związku z eksploatacją cystern.
  • Codzienne wsparcie spedytorów w bieżącej realizacji transportów pod kątem technicznym.

 

Czego wymagamy?

  • Minimalnego stanu wiedzy, jaki niezbędny jest do realizacji zadań w dziale technicznym- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w firmie transportowej,
  • Znajomości zagadnień technicznych i mechanicznych,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Skrupulatności i komunikatywności,
  • Biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office,
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.

Co oferujemy?

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

 

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

 

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Zielona Góra

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, pozyskiwane i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Koordynacja współpracy z przewoźnikami, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją usług transportowych,
  • Obsługa i monitoring zleceń transportowych w wewnętrznym systemie,
  • Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami i dostawcami usług,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Umiejętność obsługi MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej),
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Oferty pracy

Największym kapitałem każdej firmy są ludzie, którzy ją tworzą. To właśnie zaangażowanie pracowników jest źródłem naszego sukcesu. Dla nich, a może również dla Ciebie, stworzyliśmy wyjątkowe miejsce pracy, w którym można rozwijać swój potencjał w pozytywnym otoczeniu i dobrym nastroju.

Poszukujemy osób ambitnych, rzetelnych, kreatywnych – zapraszamy do współpracy zarówno doświadczonych pasjonatów jak i młodych odkrywców branży TSL. Wspólnie tworzymy nasz sukces!

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
  • Udzielanie informacji i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • Przygotowywanie, kompletowanie i opracowywanie danych niezbędnych do negocjacji z klientami,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji międzyludzkich,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Pomysłowość, inicjatywa w działaniu,
  • Samodzielność.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Możliwość nauki i rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, opieka zdrowotna),
  • Codzienny kontakt z językiem obcym,
  • Szkolenia kompetencyjne,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w klimatycznym biurze w starym browarze w Tychach.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, nadzór i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami,
  • Optymalizacja kosztów spedycyjnych,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom,
  • Prowadzenie dokumentacji rejestrowej,
  • Tworzenie zestawień,
  • Fakturowanie,
  • inne czynności administracyjne.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (warunek niezbędny),
  • rok doświadczenia w transporcie o kontrolowanej temperaturze,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Znajomość MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Samodzielność.

Oferujemy: 

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Żywy kontakt z językiem,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

 

Specjalista ds. pozyskiwania przewoźników

Miejsce pracy: Tychy

Czym się będziesz zajmować?

  • kontaktem z przewoźnikami, ustaleniem warunków współpracy, sprawdzeniem wiarygodności i weryfikacją przewoźników (dokumenty, ubezpieczenia, opinie)
  • negocjowaniem warunków współpracy oraz zmian w kontraktach
  • prowadzeniem wizyt u przewoźników oraz prezentacją oferty dla przewoźników
  • analizą trendów na rynku przewoźników
  • monitorowaniem ofert konkurencji
  • pozyskiwaniem nowych firm transportowych oraz rozwojem współpracy z nimi
  • śledzeniem środowiska prawnego działalności transportowej
  • ścisłą współpracą z pozostałymi działami firmy

Czego wymagamy?

  • swobody w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim z przewoźnikami
  • doświadczenia w pozyskiwaniu do współpracy firm transportowych
  • znajomości branży transportowej
  • zdolności analitycznych i negocjacyjnych
  • samodzielności, asertywności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży oraz doświadczenie w obszarze transportu płynnych produktów cysternami spożywczymi
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży ze strony spedycyjnej, klienta i/lub przewoźnika

Co oferujemy?

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim

Miejsce pracy: Tychy

Zakres obowiązków:

  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientów,
  • realizacja założonego planu sprzedaży,
  • przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji,
  • koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania,
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi w zakresie,
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
  • bieżąca analiza rynku oraz konkurencji,
  • uczestniczenie w budowaniu lokalnej strategii sprzedaży firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziany również inny język obcy),
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży,
  • znajomość specyfiki bieżących potrzeb w zakresie transportu,
  • znajomości technik negocjacyjnych oraz prowadzenia rozmów handlowych,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów i duża dynamika w działaniu,
  • samodzielność,
  • komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy: 

  • pracę pełną wyzwań w przyjaznym, młodym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • żywy kontakt z językiem,
  • profesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • finansowanie opieki zdrowotnej i karty MultiSport.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".

Dyspozytor

Miejsce pracy: Tychy

Opis stanowiska pracy:

- Koordynowanie pracy dedykowanej floty,

- Ścisła współpraca z kierowcami,

- Obsługa zleceń i monitoring statusów planowanych aut w wewnętrznym systemie,

- Zarządzanie dokumentacją transportową,

- Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,

- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

 

Wymagania:

- Dobra znajomość języka angielskiego,

- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,

- Umiejętność obsługi MS Office,

- Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,

- Mile widziana znajomość drugiego języka obcego,

- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora lub spedytora.

.

Oferujemy:

- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,

- Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,

- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,

- Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, systemu opieki zdrowotnej),

- Stabilne warunki zatrudnienia,

- Niezbędne narzędzia pracy,

- Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."

Specjalista ds. technicznych

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i bieżąca kontrola stanu pojazdów (cystern), w tym rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją pojazdów (awarie, kolizje, itp.)
  • Sporządzanie dokumentacji i raportów uszkodzeń, ewidencja wyposażenia, prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • Przyjmowanie i wydawanie pojazdów kierowcom, protokół zdania i przyjęcia pojazdów,
  • Współpraca z producentami cystern oraz serwisami i dostawcami ( w tym uzgadnianie wyposażenia cystern, planowanie odbiorów)
  • Ścisła współpraca z kierowcami, przewoźnikami i pozostałymi działami firmy.
  • Analiza kosztów bieżących oraz planowanych w związku z eksploatacją cystern.
  • Codzienne wsparcie spedytorów w bieżącej realizacji transportów pod kątem technicznym.

 

Czego wymagamy?

  • Minimalnego stanu wiedzy, jaki niezbędny jest do realizacji zadań w dziale technicznym- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w firmie transportowej,
  • Znajomości zagadnień technicznych i mechanicznych,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Skrupulatności i komunikatywności,
  • Biegłej znajomości obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office,
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.

Co oferujemy?

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna)
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Zatrudnienie w firmie o bardzo dobrej pozycji rynkowej, w klimatycznym biurze w starym browarze.

 

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

 

Nie czekaj, aplikuj już teraz!

Oferty pracy

Największym kapitałem każdej firmy są ludzie, którzy ją tworzą. To właśnie zaangażowanie pracowników jest źródłem naszego sukcesu. Dla nich, a może również dla Ciebie, stworzyliśmy wyjątkowe miejsce pracy, w którym można rozwijać swój potencjał w pozytywnym otoczeniu i dobrym nastroju.

Poszukujemy osób ambitnych, rzetelnych, kreatywnych – zapraszamy do współpracy zarówno doświadczonych pasjonatów jak i młodych odkrywców branży TSL. Wspólnie tworzymy nasz sukces!

Spedytor międzynarodowy

Miejsce pracy: Zielona Góra

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, pozyskiwane i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowych,
  • Koordynacja współpracy z przewoźnikami, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją usług transportowych,
  • Obsługa i monitoring zleceń transportowych w wewnętrznym systemie,
  • Optymalizacja kosztów realizacji zleceń,
  • Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami i dostawcami usług,
  • Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji,
  • Umiejętność obsługi MS Office,
  • Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole zawsze gotowym do pomocy,
  • Codzienny kontakt z językiem obcym pisanym i mówionym,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • Możliwość wyboru benefitów (np. karty Multisport, prywatnej opieki zdrowotnej),
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.

Nie czekaj, aplikuj już dziś!

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym".